HTML

Bárány Balázs

Friss topikok

Archívum

6. nap - Dőzsölés

2012.02.23. 11:01 Bárány Balázs

Forradalom van - meguntam a vajaskenyeret és a vizet reggelire (nem mellesleg el is fogyott), úgyhogy vettem két sós kiflit, egy üveg citromlevet (limonádénak), meg egy kefírt, összesen 615,- Forintért. Tiszta luxus, nem? 

Igazából szerettem volna felvágottat is venni, de addig-addig álldogáltam a pultnál összehasonlítgatva az elképesztően magas árakat, míg teljesen hülyének nem néztek, úgyhogy inkább eljöttem. 

Tegnap elfogyott a rakottkrumpli - aminek egyébként egész jót tett, hogy több napig állt -, úgyhogy elkészítettem a túrós csuszát. Sokkal több lett, mint gondoltam, lehet, hogy ebből vasárnapig is ki lehet húzni valahogy.

Viszont most teljesen kifogytam minden élelmiszerből (a margarinon, a són és az olajon kívül), úgyhogy holnap már nem úszom meg a "nagybevásárlást". És már nem csak kaját kell venni...

A hátralévő 23 napra maradt 41.382,- Forintom.

És hogy mi hiányzik a legjobban? Nem is tudom. Jelen pillanatban talán a sajt. Vagy az, hogy meg tudjak inni egy kávét valahol.

Ja, és megérkeztek a számlák. Összesen 20.105,- Forintot kell befizessek majd, közös költséggel együtt.

Szólj hozzá!

Címkék: kávé luxus sajt felvágott 6. 47ezer

A bejegyzés trackback címe:

https://baranybalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr204184507

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása