HTML

Bárány Balázs

Friss topikok

Archívum

14. nap - Félidő

2012.03.02. 12:50 Bárány Balázs

Az elmúlt pár nap menüje igen egyszerű volt - reggelire két vajas zsömle (az naponta harminc Forint, mert vaj még van) párizsival, amit a hét elején vettem 155 Forintért - majdnem 20 dekát. Hát olyan is egyébként, de sebaj, legalább hús. Bár...

Nagyon szépen köszönöm a receptjavaslatokat és a hozzászólásokat, egyelőre a következőt választottam ki: két sárgarépát és két fej gombát hagymával összeforgatok a serpenyőben egy kis olajon, és főtt rizshez keverem, majd beleütök egy tojást. Azt írtátok sokan, hogy rizsre és tésztára koncentráljak. Kb. 4 adagot csináltam belőle, és került az egész 820,- Forintba. Hetekig nem enném, de most egy darabig ki lehetett bírni vele... Emellett - mint említettem - elfogyott a tusfürdőm, ehelyett vettem egy szappant, 100,- Forintért.

Mindez azt jelenti, hogy  a hátralévő 15 napra maradt 7.952,- Forintom, tehát sikerült hozni magamon napi 43 Forintot. Várom az ötleteket, hogy mire költsem :) Lehet, hogy mégis bele fog férni az a pulcsi a turkálóban.

Azon gondolkodom csak, hogy az rendben van, hogy nekem még van bő egy hetem. De mit csinál az, akinek nincs vége 15 nap múlva? Aki örökké ilyen életet él? 

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://baranybalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr644284373

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása