HTML

Bárány Balázs

Friss topikok

Archívum

18. nap - Küzdelem az életért

2012.03.06. 13:38 Bárány Balázs

 Karinthy Frigyes: „Struggle for life”

Pajtás, úgy fest, alulmaradtál
A Tétel és Törvény szerint –
Dögödre már hiéna szaglász
S a varjú éhesen kering.

Nem is a falka volt erősebb
Apró vadak tángáltak el –
S hogy írhádon ki osztozik most
Véreb? Veréb? Nem érdekel.

Öklöd, mikor lecsapni kellett
Mindig megállt a féluton –
Jóság volt? Gyöngeség? Nem értem.
Félsz? Gőg? Szemérem? Nem tudom.

Talán csak undor. Jól van így is.
Megnyugszom. Ámen. Úgy legyen.
Inkább egyenek meg a férgek
Minthogy a férget megegyem.

 

Körülbelül ilyen a mai hangulatom. Pedig én abbahagyhatom 11 nap múlva. Millióknak viszont sajnos ez nem adatik meg...

Tegnap és ma elköltöttem pékárura 240,- Forintot, vajra 225,- Forintot, párizsira 65,- Forintot, vettem két almát 150,- Forintért és most először vettem sajtot is 335,- Forintért, de ebből marad még későbbre is. Összesen 1.015,- Forint. Meleg étel most nem fért bele, gyógyszert továbbra sem vettem, bár talán kéne... Ez azt jelenti, hogy a hátralévő 11 napra maradt 5.802,- Forintom. Ez naponta 527,- Forint. Ajjaj...

A szavazás egészen jól alakul, aki még nem szavazott, az tegye meg, kérem!

Mennyi a háztartásodban egy főre jutó havi nettó jövedelem?
Kevesebb, mint 47 ezer Forint
47 ezer és 100 Forint között
100 ezer és 150 ezer Forint között
150 ezer és 200 ezer Forint között
Több, mint 200 ezer Forint
  
Free polls from Pollhost.com

 

 

 

komment

A bejegyzés trackback címe:

https://baranybalazs.blog.hu/api/trackback/id/tr874292813

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása